CENIK
Plačajte samo za tisto, kar uporabljate!
€0 / mesec
FREEMIUM (Brezplačno)
3 uporabniki vključeni.

Vsak dodatni uporabnik je 15 €/mesec

Vključuje:
3 uporabniki
Oblikovalec aplikacije
Kontakti & Kontaktne osebe
Naloge/Opravila
Povpraševanja
Artikli & Skupine artiklov
Nadzorna plošča (BI, poročila)
Spletni obrazci
PDF oblikovanje, E-poštne predloge
Pošiljanje/Branje E-pošte (Dvosmerna sinhronizacija z Gmail, Outlook in SMTP)
MODULI
* Cena je fiksna, ne glede na število uporabnikov ali dokumentov
* 30-dni brezplačne uporabe
€25 / mesec
Prodaja in Nabava
Iz aplikacije lahko neposredno ustvarjate in pošiljate ponudbe ali račune prek integrirane e-pošte. S funkcijo avtomatizacije pa lahko po potrditvi ponudbe samodejno pripravite in pošljete račun stranki. Spremljajte prejeta plačila in pošiljajte strankam samodejne opomnike za zapadle račune.
Vključuje:
Ponudbe/Predračune
Izdane račune
Avansne račune
Dobropise
Prejete račune
Plačila
€25 / mesec
Vodenje zalog
Upravljanje zalog vam pomaga pri vodenju blaga, ki ga vaše podjetje namerava prodati. Omogoča vam pridobivanje, shranjevanje, organiziranje in sledenje temu blagu.
Vključuje:
Prodajna in Nabavna naročila
Prevzemi blaga
Premiki blaga
Odpisi zalog
Več skladičnih lokacij
Dobavnice
Vračila blaga
Inventura
Odpisi zalog
Sledenje roku uporabe
€25 / mesec
Montaža in Servis
Upravljanje servisnih in delovnih nalogov je ključnega pomena za številne industrije, ki ponujajo storitve in vzdrževanje, saj zagotavlja učinkovit način za organizacijo servisov – kaj je treba narediti, do kdaj in po kakšni ceni.
Vključuje:
Servisni nalogi
Garancijska obdobja
Evidenca delovnega časa
Delovni nalogi
Serijske številke
€25 / mesec
Projektno vodenje s stroški
Omogoča učinkovito načrtovanje, sledenje in upravljanje projektov ter nalog. Z njim lahko enostavno spremljate napredek, dodeljujete zadolžitve članom ekipe ter upravljate roke in vire. Vse informacije o projektu so zbrane na enem mestu, kar omogoča boljšo organiziranost in večjo preglednost pri doseganju projektnih ciljev.
Vključuje:
Projekti
Stroški
Evidenca delovnega časa
Potni nalogi
€25 / mesec
Kadri (HRM)
Omogoča celovito upravljanje zaposlitvenih procesov, od pridobivanja kandidatov do sklenitve zaposlitvenih pogodb. Ponuja sledenje prijavam, organizacijo razgovorov in upravljanje podatkov o zaposlenih. Vključuje tudi orodja za načrtovanje usposabljanj ter spremljanje razvoja in napredka zaposlenih.
Vključuje:
Evidenca zaposlenih
Kandidati
Pogodbe in Aneksi
Intervjuji
Izobraževanja
€25 / mesec
Dogodki
Omogoča enostavno načrtovanje, upravljanje in spremljanje vseh vrst dogodkov, od internih sestankov do večjih konferenc. Omogoča vam vodenje seznama udeležencev, pošiljanje vabil, sledenje prijavam in urejanje podrobnosti dogodka.
Vključuje:
Dogodki
Seminarji
Evidenca udeležencev
Spremljanje nalog/opravil
ORODJA
* Cena je fiksna, ne glede na število uporabnikov
* 30-dni brezplačne uporabe
€30 / mesec
Automatika
Avtomatizacija rutinskih opravil omogoča organizacijam, da prihranijo čas in izboljšajo učinkovitost. Z orodjem za Automatika lahko brez programiranja nastavite avtomatsko ustvarjanje poročil, obvestil, dokumentov, pošiljanje e-pošte in še veliko več. Osredotočite se na pomembnejše naloge, medtem ko avtomatizacija poskrbi za ostalo!
€10 / mesec
Tabele po meri
(Cena velja za vsako novo tabelo)
Uporabnikom omogočajo ustvarjanje prilagojenih tabel, ki se povsem skladajo s specifičnimi poslovnimi potrebami. Za vaše prilagojene tabele lahko oblikujete PDF obrazce, povežete z drugimi tabelami, ustvarite filtre, poročila ter automatizirate procese.
€20 / mesec
Integracije
Omogoča povezovanje z drugimi aplikacijami, kot so spletne trgovine, računovodski programi in ERP sistemi in s tem zagotovite sinhronizacijo dokumentov.
€10 / mesec
XML Oblikovalec in XML izvozi
XML Oblikovalec vam omogoča ustvarjanje prilagojene XML strukture, ki jo lahko uporabite za generiranje XML dokumenta in kot uvoz v druge aplikacije. Na primer, lahko izvozite račune in jih uvozite v računovodski program.