Spremljajte, preverjajte in nadzorujte svoje zaloge v različnih skladiščih.
FreeLife poenostavlja upravljanje zalog, prihrani čas in denar ter omogoča enostaven dostop na kateri koli napravi, kjerkoli in kadarkoli.
Digitalizirajte vse procese in omogočite zaposlenim, strankam in dobaviteljem podpisovanje dokumentov s pomočjo mobilnih naprav.
Ob potrditvi ponudbe samodejno ustvarite naročila dobaviteljem z dodeljenimi privzetimi dobavitelji za vsak izdelek iz ponudbe.
Ta avtomatizacija odpravi potrebo po ročnem določanju, katere izdelke kupiti od katerih dobaviteljev, in omogoča enostavno ustvarjanje več nabavnih naročil.
Naročila dobaviteljem lahko natisnete v več jezikih, vključno s kodami in imeni izdelkov dobavitelja.
Pridobite takojšen in sproten vpogled v celotno zalogo, tudi na več lokacijah.
Uporabite funkcije za premikanje zalog, da brez težav prenašate izdelke med lokacijami. Izdajatelji in prejemniki lahko dokumente podpišejo s pomočjo mobilnih naprav, kar zagotavlja takojšnje posodobitve zalog.
Dodelite črtne kode izdelkom in QR kode skladiščnim lokacijam ter pozicijam. Uporabite mobilno aplikacijo FreeLife na vašem telefonu za skeniranje kod in s tem pospešite upravljanje skladišča brez potrebe po dragih čitalcih kod.
Mobilna aplikacija FreeLife podpira skeniranje črtnih in QR kod brez dodatne aplikacije, kar zagotavlja združljivost na različnih napravah.