Kdo smo
V podjetju Birokrat IT d.o.o. se ukvarjamo z razvojem in prodajo programske opreme. Ponujamo sodobne poslovno informacijske rešitve za podjetja, samostojne podjetnike, društva, javne zavode, hotelsko-turistične objekte, trgovine, gostinske lokale ipd..
Vsa naša programska oprema je plod lastnega razvoja. Naše več kot 25 letne izkušnje so zagotovilo za odlično rešitev.Trenutno naše poslovno-informacijske rešitve uporabljajo več kot 14.000 uporabnikov po celi Sloveniji.
Poslovno informacijske rešitve
- Veleprodaja
- Maloprodaja
- Storitve
- Računovodstvo
- Proizvodnja
- Gostinstvo
- Turizem
- Hotelirstvo
- Ticketing
- Internetna trgovina
- Izdelava internetnih strani – CMS sistem
- CRM (Birokrat CRM)
Naše rešitve uporablja že več kot 14.000 uporabnikov. Skupaj s poslovnimi partnerji uporabnikom naših programskih orodij zagotavljamo hiter servis in strokovno pomoč po vsej Sloveniji.
Uvrščamo se med 6 največjih slovenskih razvojnih ponudnikov programske opreme. Leta 1997 smo pridobili naziv Microsoft Independent Software Developer, štiri leta smo izpolnjevali Microsoftove zahteve za pridobitev statusa Microsoft Certified Solution Provider, v letu 2001 smo pridobili naziv Microsoft Certified Partner in ga v letu 2007 oplemenitili v Microsoft Gold Certified Partner.
Kakovost našega poslovanja potjujejo tudi nazivi: Microsoft Small Business Specialist, kompetence Information Worker Solutions Competency in Networking Infrastructure Solutions Competency.
Osnovni izdelek našega podjetja je programski paket Birokrat, s katerim si boste olajšali delo in prihranili čas pri obveznih in nepriljubljenih opravilih kot so izdelava računov, obračun potnih nalogov, izpolnjevanje raznih zakonsko predpisanih obrazcev in podobno. Na voljo vam je več različic, tako da lahko funkcionalnost programa prilagodite svojim željam in potrebam.
Kako poskrbeti za prehod na e-poslovanje s programi Birokrat?
V podjetju Birokrat vam lahko ponudimo celovito rešitev za vaše poslovanje na enem mestu.
Spletna trgovina – Birokrat elShop
Receptor – članske organizacije
Izdelava poslovnih aplikacij po naročilu
Šola poslovanja in računovodstva
Računalniška oprema – prodaja in servis
API - Povezljivost z zunanjimi rešitvami
E-poslovanje – dokumentni sistem
Cilj naj bo čim bolj celovit prehod, brez ozkih grl.
Danes si težko zamislimo poslovanje brez podpore poslovne programske rešitve. Tako mala kot velika podjetja za svoje blagovno, blagajniško, finančno, proizvodno in skladiščno poslovanje potrebujejo poslovno-informacijski sistem (ERP) ali pa še dodatne namensko razvite sisteme na posameznem področju. Vse omenjene rešitve lahko delujejo na strežniku na lokaciji podjetja, ali pa v obliki storitev iz računalniškega oblaka. Tako odpade skrb za strežnike in vzdrževanje, saj za vse našteto poskrbimo mi. Vse, kar potrebujete je le internetna povezava in že lahko do sistemov, aplikacij in podatkov dostopate od koderkoli.
Avtomatizacija dela
Pod črto je v mnogih okoljih e-poslovanje pravzaprav enostavno upravljanje z dokumenti. Če je avtomatizirano, še toliko bolje. Podjetje naj zato poskrbi, da bo delo z dokumenti v elektronski obliki kar se da tekoče, pri čemer stopita v ospredje deljenje in vodenje dokumentov skozi vnaprej definirane poslovne procese. Če so delovni procesi v podjetju zelo natančno opredeljeni, je tudi njihova avtomatizacija lažja. Zgovoren primer je delo z e-računi in e-knjižbe.
Veliko časa lahko prihranite z avtomatskim zajemom in knjiženjem prejetih računov ali bančnih izpiskov, prevzemnic in dobavnic. Ne glede na vrsto dokumenta je delo z njim bistveno hitrejše in natančnejše, če je ta v elektronski obliki.
E-poslovanje ima seveda še številne druge prednosti, npr. napredno funkcionalnost hitrega iskanja ter možnost cenovno dostopnega e-arhiviranja dokumentov.
Naveze s spletnimi trgovinami
V zadnjem letu smo priča izjemnemu porastu spletnih trgovin, nujo po spletni predstavitvi in prodaji prek spleta so spoznali ne le podjetja temveč tudi številni samostojni podjetniki. Pri tem pa se tisti, ki so hitro deležni strme rasti spletne prodaje, spopadejo s povsem novimi izzivi kako povezati spletno trgovino in druge poslovne aplikacije. Cilj podjetij je namreč, da je zajem naročil iz spletne trgovine povsem avtomatski in v nadaljevanju sproži druge naloge (npr. skladiščne naloge, pošiljanje …) in dokumentacijo.
V podjetju Birokrat podpiramo integracije z najbolj priljubljenimi spletnimi trgovinami - poleg slovenskih kot je elShop, tudi e-trgovinske platforme tujih ponudnikov, kot so Magento, OpenCart, PrestaShop, Shopify in WooCommerce, preko vtičnikov API pa lahko poskrbimo za uvoz in izvoz katerih koli podatkov v in iz poslovno-informacijskega sistema.
Poskrbeli smo tudi za integracije s spletnimi portali za ponudnike nastanitev, kot so AirBNB, Booking, Expedia in podobni, kar ponudnikom nastanitev močno olajša poslovanje, saj rezervacije avtomatsko pridejo v modul Hotelir.
Povezati vse, kar se povezati da
Odlika sodobnega poslovno-informacijskega sistema je v tem, da zna pridobiti, hraniti in obdelovati najrazličnejše vire podatkov ter informacije v pravilni obliki dostaviti uporabnikom ali poslovnim partnerjem.
V praksi je skoraj nemogoče najti programsko rešitev, ki pokriva popolnoma vse potrebe. Zato velikokrat podjetja uporabljajo več različnih sistemov in poslovnih aplikacij, kot so CRM, sistem za skladišče, kadrovska evidenca, računovodski sistem in e-arhivi, ki jih za kar največjo učinkovitost želijo povezati. Prepogosto se namreč dogaja, da morajo podatke med sistemi ročno prenašati ali pa jih celo prepisovati, kar je zamudno, poleg tega pa podatki niso takoj na voljo. Posledice takšnega združevanja pa so učinkovit pretok podatkov, prihranek časa in pravilnost podatkov, saj ni napak zaradi ročnih vnosov.
Tovrstno povezovanje je najbolj učinkovito prek programskih vmesnikov oziroma vtičnikov API. Na ta način lahko podjetje v svoje poslovanje vključi kakršenkoli vir podatkov, prav tako pa svoje obstoječe podatke posamezni aplikaciji ali spletni storitvi v njej najprimernejši obliki tudi dostavi.
Zaupajte nam vodenje računovodstva
Če potrebujete napreden računovodski servis, ki je v stiku z novimi tehnologijami in seveda tudi z zakonodajo smo pravi naslov za vas. Uporabljamo napredne tehnike pošiljanja podatkov v računovodski servis preko katerekoli naprave - telefon, skener, računalnik (slikanje, skeniranje, eSlog...). Delo poteka na istem programu kot ga uporabljate za vaše poslovanje, tako da imate vpogled v vse podatke,naše delo in s tem zagotavljamo najvišjo kvaliteto storitev za minimalen strošek.
Naše poslanstvo
Razvoj
Pri Birokrat IT d.o.o. se osredotočamo na razvoj No-Code (brez kodiranja) poslovne aplikacije. Ta inovativna rešitev je zasnovana za poenostavitev in avtomatizacijo različnih poslovnih procesov, kar omogoča prihranek časa in stroškov.
-
No-Code:
Naš "brez kodni" pristop omogoča vsakomur, ne glede na tehnično znanje, prilagajanje poslovne aplikacije. Predstavljajte si to kot Lego kocke različnih oblik in barv, ki uporabnikom omogočajo, da ustvarijo želene rešitve brez dodatnih razvojnih stroškov.
Poslovna aplikacija: Naša platforma omogoča napredne rešitve za prodajo, nabavo, projektno vodenje, upravljanje zalog ter organizacijo montaže in servisov, s čimer podjetjem zagotavlja celovito podporo za izboljšanje učinkovitosti in avtomatizacijo procesov.
Naš cilj
Naš ključni cilj je podjetjem omogočiti avtomatizacijo njihovih delovnih procesov. Na ta način želimo strankam prihraniti čas, da se lahko posvetijo svojim ključnim dejavnostim in se izognejo obremenitvam z rutinskimi administrativnimi opravili.
Svetovanja
Nudimo svetovalne storitve, s katerimi našim strankam pomagamo optimizirati poslovne procese za večjo učinkovitost in zmanjšanje stroškov..
Zakaj smo drugačni
- Naša "Platforma za razvoj aplikacije"" uporabnikom omogoča prilagajanje brez potrebe po programerskem znanju.
- BirokratCRM je združljiv z vsemi mobilnimi napravami in operacijskimi sistemi. Vse prilagoditve, ki jih naredite preko računalnika, so takoj na voljo na mobilni naprave
- Z inovativnim orodjem za avtomatizacijo lahko uporabniki prihranijo 30 % (ali več) svojega časa z odpravo administrativnih procesov.
- Podpiramo širok spekter rešitev s funkcijami, kot so izdajanje računov, upravljanje projektov, delovni nalogi, servisni nalogi, kadrovanje in upravljanje zalog, prilagojenimi različnim poslovnim potrebam.
Raziščite naše funkcije in rešitve
Orodje za prilagoditve:
Orodje "Oblikovalec aplikacije" uporabnikom omogoča personalizacijo aplikacije brez potrebe po programerskem ali tehničnem znanju.
Read more here
Orodje za avtomatizacijo:
Orodje "Automatika" prihrani čas in poveča učinkovitost z avtomatizacijo ponavljajočih se nalog, samodejnim pošiljanjem poročil, obveščanjem, pripravo dokumentov in več.
Read more here
Orodje za integracije:
Poenostavlja upravljanje obstoječih integracij s drugimi aplikacijami brez pogramiranja.
Prodaja:
Vključuje ponudbe, predračune, prodajna naročila, izdane račune, avansne račune, dobropise in plačila.
Read more here
Nabava:
Zajema nabavna naročila, prejete račune in dana plačila.
Montaža:
Vključuje delovne naloge, servisne naloge in reklamacije.
Read more here
Projektno vodenje in stroški:
Omogoča zbiranje podatkov o opravljenih delovnih urah, uporabljenih materialih ali opravljenih storitvah za specifičen projekt, nalogo, stranko ali delovno nalogo.
Read more here
Upravljanje zalog:
Učinkovito upravljajte zaloge s podporo za skeniranje črtnih kod in serijskimi številkami.
Read more here
Kadrovanje:
Omogoča upravljanje zaposlitvenih procesov, od iskanja kandidatov do podpisa pogodbe. Vključuje sledenje prijavam, organizacijo razgovorov in vodenje evidenc zaposlenih. Prav tako omogoča načrtovanje izobraževanj in spremljanje razvoja zaposlenih.
Pogodbe:
Olajša upravljanje celotnega življenjskega cikla pogodb, od priprave in potrditve do podaljšanja in arhiviranja, na eni platformi. Izboljšuje učinkovitost, zmanjšuje tveganja ter zagotavlja skladnost s samodejnimi obvestili in orodji za učinkovito sodelovanje.
Kdo so naši uporabniki
Podpiramo širok spekter industrij. Uspešno podpiramo procese podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in montažo izdelkov, kot so solarni paneli, toplotne črpalke in klimatske naprave.
Poleg tega naše prilagodljive rešitve podpirajo tudi specializirane panoge, kot so šole in podjetja, ki organizirajo seminarje.
Naše funkcionalnosti za učinkovito upravljanje projektov so izjemno koristne za marketinške agencije.
Poleg tega naša platforma ponuja prilagojene rešitve za potrebe kadrovske službe (HR).