FreeLife je rešitev, ki digitalizira procese montaže, servisa in vzdrževanja ter uporabnikom omogoča dostop do ključnih informacij na terenu.
Samodejno ustvarjanje računov na terenu
Ko je delo zaključeno, stranka podpiše na vašem telefonu, račun pa se nato samodejno ustvari in pošlje.
Mobilna dostopnost
Dostopajte do vseh potrebnih informacij s svoje mobilne naprave med izvajanjem montaž ali storitev pri strankah.
Mobilna aplikacija FreeLife deluje na vseh napravah in operacijskih sistemih ter omogoča popolno digitalizacijo in avtomatizacijo vaših poslovnih procesov.
Možnost digitalnega podpisa
Po opravljenem servisu lahko stranke podpišejo na vašem telefonu, nato pa samodejno prejmejo podpisan delovni nalog v PDF obliki po e-pošti.
Poleg tega se računi lahko samodejno ustvarijo na podlagi informacij iz delovnega naloga in pošljejo neposredno strankam.
Sledenje času, stroškom in kilometrini
Člani ekipe lahko beležijo čas, porabljen za delovne naloge, evidentirajo stroške in sledijo prevoženim kilometrom, kar omogoča natančen pregled nad stroški in prihodki za izračun dobičkonosnosti.
Priloge in fotografije
Pripnite datoteke, posnemite fotografije in jih po potrebi priložite delovnim nalogom. Te fotografije so lahko vključene v PDF dokumentacijo za pregled strank in nadzornikov.
Skeniranje barkod in QR kod
Označite izdelke z barkodami ali QR kodami, kar omogoča hitro skeniranje za dostop do zgodovine ter pregled načrtovanih dogodkov ali nalog, povezanih z izdelkom.
Vzdrževalna pogodba
Vzdrževalne pogodbe opredeljujejo ponujene storitve, pogostost obiskov, stroške, trajanje pogodbe, odgovornosti ter morebitne garancije ali jamstva.
Vnesite svoj e-poštni naslov in izberite gumb Prijava