Omogočite svojemu podjetju, da deluje samodejno, kot na avtopilotu.

FreeLife deluje kot osebni asistent za vsakega uporabnika – ustvarja dokumente, pošilja opomnike in pripravlja poročila. Tako lahko zaposleni dosežejo več v krajšem času, saj se izognejo ponavljajočim se nalogam.

Avtomatizirajte rutinske naloge in se osredotočite na produktivnost

Prihranite čas in izboljšajte učinkovitost z avtomatizacijo rutinskih nalog, ustvarjanjem poročil, obvestil, dokumentov, pošiljanjem e-pošte in še več. Za nastavitev ne potrebujete tehničnega znanja!

Prilagojena poročila

Vsako jutro prejmite poročilo po e-pošti o poslih, ki bodo zaključeni v tekočem tednu.

Samodejno izdajanje računov

Ob zaključku delovnega naloga samodejno ustvarite in pošljite račun stranki po e-pošti.

Opomniki za naloge

Pošljite opomnike dodeljenim uporabnikom za pravočasen zaključek nalog; če ostanejo nedokončane več kot 3 dni, obvestite nadzornika.

Opomniki za dogodke in računi

Pošljite opomnike vsem udeležencem prihajajočega dogodka in priložite račune tistim, ki še niso plačali.

Targetirane promocije za stranke

Pošljite promocije izdelkov strankam, ki so v preteklem letu kupile določen izdelek ali storitev, ter dodelite nadaljnje naloge prodajnemu osebju.

Distribucija obvestil

Pošljite mesečna obvestila v izbranih jezikih vsem kontaktom, označenim kot "Naročeni.".

Obvestila o vzdrževanju

Samodejno opomnite stranke na prihajajoče letno vzdrževanje in ustvarite delovne naloge za zaposlene.